Regulament campanie ”NU RĂZUI acest LOZ”

1. ORGANIZATOR S.C. SMART NEW HOLDING BRAND S.R.L., administrator al brandului MARTY RESTAURANTS, cu sediul în str. Piața 1 Mai, nr. 4-5, Cluj-Napoca.

2. PREMIILE CAMPANIEI Premiile oferite în cadrul campaniei „NU RĂZUI acest LOZ” sunt detaliate mai jos. Valoarea totală a premiilor este estimată conform tabelului (sumele includ TVA, acolo unde este cazul):

TIP PREMIU Nr premii Val Maxima a unui premiu Val totala a premiilor
Produs din categoria- Meniu Iarna 2000 22 RON 44,000 RON
Produs din categoria - Cafea 1500 20 RON 30,000 RON
Produs din categoria -Limonada 1500 34 RON 51,000 RON
Produs din categoria -Smoothies 1000 26 RON 26,000 RON
Produs din categoria -Mocktail 0% alc 1000 37 RON 37,000 RON
Produs Cheesecake la alegere 500 36 RON 18,000 RON
Voucher Discount 50 lei 30 50 RON 1,500 RON
Voucher Discount 100 lei 10 100 RON 1,000 RON
Marty Tokens in valoare de 2000 lei 2 2,000 RON 4,000 RON
Total Premii 7542 212,500 RON

Notă: Valoarea totală calculată matematic este 212.500 RON. Premiile vor fi atribuite câștigătorilor respectând legislația în vigoare privind câștigurile în bani sau în bunuri.

3. MECANISMUL CAMPANIEI Campania se desfășoară în perioada 02 – 31 ianuarie 2026.

  • Participarea la concurs este condiționată de o consumație de minimum 50 RON pentru fiecare LOZ răzuit.
  • Clientul primește de la Marty Restaurants un LOZ care conține un premiu garantat, tipărit sub zona răzuibilă coform model din ANEXA1.
  • Pe fiecare loz sunt tipărite detaliile sumare și premiile campaniei (conform Anexei 1).
  • Organizatorul își rezervă dreptul de a decide modalitatea și locațiile în care vor fi distribuite plicurile/lozurile ce fac obiectul campaniei.

4. VALIDAREA ȘI REVENDICAREA PREMIILOR Pentru a descoperi și ridica premiul, clientul trebuie să respecte următorii pași:

  1. Să se prezinte cu LOZUL NERĂZUIT (intact) la unul dintre restaurantele Marty.
  2. Să efectueze o consumație curentă de minimum 50 RON.
  3. Să răzuiască lozul exclusiv în fața unui ospătar sau a unui reprezentant al restaurantului.

Condiții de validitate: Pentru ca un loz să fie considerat valid, acesta trebuie să aibă zona răzuibilă intactă și să nu prezinte urme de deteriorare, alterare sau răzuire parțială anterioară prezentării în restaurant. Această campanie nu se cumulează cu alte oferte active, exceptând acumularea de puncte (Marty Tokens) prin intermediul aplicației Marty Restaurants.

5. ACORDAREA PREMIILOR

  • Premiile instant: Dacă premiul constă în preparate din meniu sau discounturi valorice, acesta se înmânează/se aplică pe loc clientului.
  • Premiul cel Mare (2.000 Marty Tokens), în cazul câștigării acestui premiu, șeful de restaurant (managerul) va urma procedura specifică:

    1. Notează data, semnează și ștampilează lozul câștigător.
    2. Realizează o fotocopie a lozului (pentru arhivă), iar lozul original îl înmânează clientului.
    3. Realizează o fotocopie a actului de identitate al clientului și notează pe aceasta numărul de telefon și adresa de e-mail.

      • Important: Datele furnizate trebuie să corespundă cu datele din contul de utilizator al aplicației Marty Restaurants.
      • Dacă, la momentul câștigării, clientul nu are aplicația instalată, o poate instala pe loc, iar contul creat va conține datele de identificare menționate mai sus.

    4. Înmânează clientului două exemplare ale prezentului Regulament. Clientul va nota pe acestea data curentă, mențiunea „Am luat la cunoștință” și va semna.
    5. Șeful de restaurant semnează, la rândul său, cele două exemplare. Un exemplar rămâne la client, iar celălalt la restaurant.

Plata premiului cel mare: Transferul celor 2.000 Marty Tokens se va efectua în contul din aplicație al câștigătorului într-un termen de minimum 5 zile calendaristice, dar nu mai târziu de 15 zile calendaristice de la data validării premiului.

6. DISPOZIȚII FINALE În momentul înmânării oricărui premiu, câștigătorul va completa și semna un proces-verbal tipizat: „Formular premiu campanie - NU RĂZUI acest LOZ”. Acest formular va rămâne la restaurant pentru arhivare și gestiune.

Organizatorul nu își asumă nicio răspundere pentru lozurile pierdute, sustrase, distruse sau deteriorate după momentul predării acestora către participant. Lozurile care nu sunt prezentate în stare intactă, cu zona răzuibilă neafectată, nu pot fi validate și nu dau dreptul la revendicarea vreunui premiu

Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica, suspenda sau înceta campania, integral sau parțial, în cazul apariției unor evenimente neimputabile acestuia, precum cazuri de forță majoră, erori tipografice, disfuncționalități tehnice, epuizarea stocului de lozuri sau alte împrejurări care ar face imposibilă desfășurarea campaniei în condiții normale. Orice modificare va fi adusă la cunoștința publicului prin mijloacele de comunicare utilizate pentru promovarea campaniei.

Nu pot participa la campanie angajații Organizatorului, ai unităților Marty Restaurants, precum și rudele acestora până la gradul al II-lea inclusiv. Organizatorul își rezervă dreptul de a invalida orice participare care nu respectă această condiție.

Premiile acordate în cadrul campaniei nu pot fi preschimbate în bani, nu pot fi înlocuite cu alte bunuri sau servicii și nu pot face obiectul cesiunii către terți, cu excepția cazurilor expres prevăzute de prezentul Regulament.

Prezentul Regulament este completat de Anexa 2 privind informarea referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte integrantă din acesta.

Prin participarea la campanie, participanții confirmă că au luat la cunoștință conținutul Regulamentului și al Anexei GDPR.

Data: 10.12.2025

ANEXA 1 

MODEL LOZ FATA VERSO:

Data: 10.12.2025

ANEXA 2

INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

(Campania „NU RĂZUI acest LOZ”)

1. Operatorul de date

Operatorul datelor cu caracter personal este S.C. SMART NEW HOLDING BRAND

S.R.L., cu sediul în mun. Cluj-Napoca, Piața 1 Mai nr. 4–5, Hala Tăbăcărie, CUI

RO42859545, înregistrată la ONRC sub nr. J2020002257127, administrator al brandului

Marty Restaurants, denumită în continuare „Operatorul”.

2. Categorii de date prelucrate

În cadrul campaniei promoționale, Operatorul poate prelucra următoarele categorii de date:

  • nume și prenume;
  • număr de telefon;
  • adresă de e-mail;
  • data nașterii;
  • date din actul de identitate (serie și număr, copie CI – exclusiv pentru validarea

premiilor cu valoare mare);

  • date privind premiul acordat.

3. Scopurile și temeiurile prelucrării

a) Acordarea și validarea premiilor

Scop: organizarea campaniei, validarea câștigătorilor și acordarea premiilor.

Temei legal: art. 6 alin. (1) lit. b) GDPR – executarea unui contract (Regulamentul

campaniei).

b) Evidență financiar-contabilă și arhivare

Scop: îndeplinirea obligațiilor legale privind evidența premiilor acordate.

Temei legal: art. 6 alin. (1) lit. c) GDPR – obligație legală a Operatorului.

c) Comunicări comerciale și marketing

Scop: transmiterea de informații privind produse, oferte promoționale și evenimente Marty

Restaurants.

Temei legal: art. 6 alin. (1) lit. a) GDPR – consimțământul expres al persoanei vizate, acordat

separat și în mod voluntar.

Refuzul sau retragerea consimțământului pentru marketing nu afectează în niciun mod

participarea la campanie sau acordarea premiului.

4. Durata de stocare a datelor

Datele cu caracter personal vor fi păstrate astfel:

datele necesare acordării premiilor: pe durata desfășurării campaniei și ulterior,

conform termenelor legale;

datele financiar-contabile: conform legislației fiscale aplicabile;

copia actului de identitate (acolo unde este cazul): maximum 3 ani de la data

acordării premiului;

datele utilizate în scop de marketing: până la retragerea consimțământului de către

persoana vizată.

5. Destinatarii datelor

Datele pot fi accesate exclusiv de personalul autorizat al Operatorului și, după caz, de

autorități publice competente, în temeiul obligațiilor legale. Operatorul nu transferă datele

către terți în scopuri comerciale.

6. Drepturile persoanelor vizate

În conformitate cu GDPR, participanții beneficiază de următoarele drepturi:

dreptul de acces la date;

dreptul la rectificarea datelor;

dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”), în condițiile legii;

dreptul la restricționarea prelucrării;

dreptul la portabilitatea datelor;

dreptul de opoziție;

dreptul de a retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea

prelucrărilor anterioare;

dreptul de a depune plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării

Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP).

7. Contact

Pentru exercitarea drepturilor prevăzute mai sus, participanții pot transmite o solicitare scrisă

la sediul Operatorului sau la adresa de e-mail contact@martyrestaurants.com, comunicată oficial de Marty Restaurants.

Data: 10.12.2025